‘Boerenbruiloft’ met echte feestvierders | Ransdorp

Het pittoreske Noord-Hollandse Ransdorp, een uniek dorpje in Waterland onder de rook van Amsterdam. Hier ligt tussen frisgroene graslanden, slingerende slootjes en grazende koeien een mooi etablissement van Boergondineren, een ‘landelijk’ horeca-concept. Wij waren direct fan. Voor Ferry & Willeke, een vrolijk spontaan bruidspaar, mochten wij hier op 22 juli hun trouwfeest voorzien van gevarieerde, dansbare livemuziek. Het werd een fantastische avond voor alle aanwezigen incl. onszelf!

Dat was nieuw voor ons: in de tot feestlocatie omgebouwde boerenschuur stonden achter ons ruime podium metershoog hooibalen opgestapeld. We zijn er zelfs bovenop geklommen 😉 De ruimte was voorzien van volop feestverlichting, net als ons podium natuurlijk (we hebben standaard enkele lichtbalken mee). Tijdens de eerste set viel het daglicht nog naar binnen via ramen in het dak, maar na zonsondergang won de zaal alleen maar meer aan sfeer. Er werd lekker gedanst en in de tweede set speelden we een verzoeknummer van het bruidspaar.

Trouwfeest met prachtige herinneringen

In de korte pauzes tussen onze sets konden we in een tuingedeelte relaxen, samen met andere gasten die even de koelte van de zomeravond opzochten. Ons aanstarende koeien, een knapperend vuurtje en rondgaande lekkere hapjes gaven de setting extra cachet. Tijdens onze derde set ging het helemaal los voor ons podium, mooi om te zien! Ferry & Willeke zetten ons na het laatste nummer nog even in het zonnetje – erg leuk – en hun review (zie onder de foto) konden we natuurlijk zeer waarderen. Een superfeest op z’n boerenbest!Bruiloftband regio Amsterdam boeken? Coverband The Hits
PS: in de categorie Humor.. Een week na het trouwfeest hoorden we dat er een bonnetje was waarop stond dat de band 86 (!) koppen koffie had besteld. Geloof ons, met een paar drankjes incl. water zijn wij tevreden op een avond, meer is nooit nodig! Misverstandje blijkbaar, kan gebeuren. We hebben er met het bruidspaar heel smakelijk om gelachen 😉 😉

Mooie review van dit bruidspaar:

“Wauw!! 20 Juli 2018 was onze trouwdag en speelden jullie op ons feest, vanaf het begin is er super goed contact geweest, er werd goed mee gedacht met welke nummers wij voor bijvoorbeeld de openingsdans konden doen. Een Band met super vriendelijke leden die mee willen denken en het dak er af spelen. Leden van de Band en natuurlijk de geluidsman nogmaals super bedankt voor deze fantastische avond en hopelijk tot ziens”

– Bruidspaar Ferry & Willeke van Zanten schreef deze review (incl. 5 sterren ★★★★★) op onze Facebook-pagina (juli 2018).

Uitstekende bruiloftband nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Dus ook te boeken voor Amsterdam en regio! Geniet zonder de hoofdprijs te betalen van 3 uur lang  dansvloerkrakers, tijdloze juweeltjes én ijzersterke classics.

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw beste schot in de roos zijn!