Groepsverjaardag: allemaal 40 jaar, dus feest! | Oudkarspel

Wat doe je als je al ruim 2 decennia een hechte vriendengroep bent, en je bereikt met elkaar de mijlpaal van 40 jaar worden? Juist, dan organiseer je een spetterend verjaardagsfeest met elkaar, voor al jullie vrienden en familie! Hoe kan dat nou beter dan met lekkere feel-good livemuziek? Coverband The Hits werd voor deze birthday-party geboekt, en dus stonden we in het Noord-Hollandse Oudkarspel op het podium van het sfeervolle (afgehuurde) café De Knip.

Lekker druk

De birthday-boys: vijf kerels die al bijna 30 jaar elkaars beste vrienden zijn! Als die dan ook nog eens hun andere vrienden en familie uitnodigen voor een uniek feestje, dan is een vol huis gegarandeerd. In dit geval dus een vol café. Een extra stimulans voor ons als band natuurlijk, hoewel we vanzelfsprekend altijd zin hebben om op te treden en er 110% voor gaan. Op een ‘knus’ podium wisten we onze backline en instrumenten prima te installeren 😉 Ready? Yes! Rond 21:15 zetten we het eerste nummer van set 1 in.

Babbelen, lachen, dansen

Gedurende de avond was duidelijk dat alle aanwezigen een zeer gezellige avond hadden. Wij speelden ondertussen een lekkere mix van hits uit de 10’s, 00’s, 90’s, 80’s en 70’s. Van recente dansvloer-krakers tot onterecht vergeten juweeltjes, in stijlen als populaire pop, rock, soul, reggae, latin, indie, disco en funk. Er werd veel gelachen, gebabbeld en lekker gedanst. Diverse vrolijke outfits en pruiken ontbraken niet. Kortom: perfecte ingrediënten voor een memorabel verjaardagsfeest!

Verjaardag en coverband nodig? Huur The Hits in - Noord-Holland

Band voor feestje in Noord-Holland nodig?

Of je nou jarig bent, gaat afstuderen, de jackpot hebt gewonnen of het gewoon tijd vindt voor een leuke avond met live muziek: met ons komt het feest goed! Neem eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Ook te boeken voor regio Amsterdam, Utrecht, Zuid-Holland etc.

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw beste schot in de roos zijn!
  • We geven zoals altijd 110% en spelen een gevarieerde draaikolk aan hits, vol karakter, perfect uitversterkt en met veel enthousiasme.
  • Lees hier wat enkele andere birthday-boys & girls zeiden over ons optreden op hun feesten.
  • #WeLoveToPlayForYou » Lees de artikelen hieronder over andere optredens