Heerlijk dubbel verjaardagsfeest | Oudkarspel

Als veelzijdige coverband uit Noord-Holland kun je ons voor veel events boeken. Bijvoorbeeld toffe verjaardagsfeesten. Wat is er nou leuker dan samen het leven te vieren? Stefan en Marjolaine zijn al enkele jaren gelukkig getrouwd. Toen ze ook beiden rond dezelfde periode 40 zouden worden, wisten zij het zeker: er moest een mooi gezamenlijk verjaardagsfeest komen, mét familie, vrienden én livemuziek! Coverband The Hits werd geboekt om in het Noord-Hollandse Oudkarspel drie uur lang de lekkerste hits te laten horen. Gezellig dat het werd!

In Café De Heerlijkheid te Oudkarspel is het zowel in het voorcafé als de achterzaal goed toeven. Het feest vond in de sfeervolle achterzaal plaats. Toen wij (de bandleden) ruim op tijd arriveerden om op te bouwen en te soundchecken, had onze geluidstechnicus van Higher Ground Productions de backline (PA & verlichting) al staan. Dat werkt altijd prettig hoor! Snel onze instrumenten speelklaar neerzetten, mics aansluiten, de in-ear monitors met een individuele soundcheck afstemmen en toen de gezamenlijke soundcheck. Prima, niks meer aan doen.

Gevarieerd repertoire, zoals altijd

Vanaf 21:00 uur druppelden de gasten lekker binnen. Uit de boxen klonk de juiste playlist-muziek om het feest op gang te brengen. Toen de zaal lekker gevuld was en de klok 21:30 aanwees, was het tijd voor het echte werk: onze eerste live set begon. Variatie qua repertoire is bij ons altijd gegarandeerd, zo ook dit eerste uur. Van Bruno Mars, 10CC en Blöf tot Mumford & Sons, Toto, Aretha Franklin en Sheppard. Ondertussen liep de tap en werden de eerste hapjes geserveerd, hmmmmm.

Dansjes werden volop gewaagd!

Na een pauze-optreden van de dochters van Stefan en Marjolaine zaten wij klaar voor de tweede set. Wat volgde, waren genoeg hits om de heupen op los te gooien. Denk aan catchy nummers van Fleetwood Mac, DNCE, Foo Fighters, Mink DeVille en Stevie Wonder. In de 3e set bleven we helemaal van de rem af, met knallers van Bon Jovi, Justin Timberlake, Bob Marley, Kings of Leon etc. Blijft voor ons een schitterend gezicht om de mensen lekker los te zien gaan op de dansvloer. En toen het laatste nummer was gespeeld, werd ons toch gevraagd om er ‘nog eeeeeentje toe’ te doen (zie foto). En tja, hoe konden we dat nou weigeren?

Coverband The Hits op leuk verjaardagsfeest Noord-Holland

Nog een toegift van Coverband The Hits - Noord-Holland                                                     ….. of we er toch nóg eeeeeeeentje toe wilden spelen 😉

Mooie comments (op Instagram) van Stefan & Marjolaine:

Bedankt lieve mensen! Jullie hebben onze avond allemachtig krachtig muzikaal ingelijst! (Marjolaine)

Was supergaaf weer en jullie speelden de tent weer plat. Jullie ook onwijs bedankt. (Stefan)

– TIP: Op onze Instagram-pagina posten we geregeld over onze optredens: check it out & volg ons gerust!

Toffe coverband voor jouw privéfeest nodig?

Van verjaardagsfeest tot jubileum, trouwfeest of andere feestelijke aangelegenheid: we maken jouw party compleet. Neem gewoon vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Te boeken voor Noord-Holland, Utrecht en Zuid-Holland. Wedden dat je een gaaf feest hebt?

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw schot in de roos zijn!
  • We geven zoals altijd 110% en spelen een gevarieerde draaikolk aan hits, vol karakter, perfect uitversterkt en met veel enthousiasme.
  • #WeLoveToPlayForYou
  • Lees meer over onze vele eerdere optredens – zie hieronder de tags of ga naar Blog.