Gezellig jubileumfeest (12,5 jarig huwelijk) | Langedijk

Het leven verdient het om geregeld gevierd te worden. Bart en Diana weten dat als geen ander, en dus wilden zijn hun 12,5 jarig huwelijk niet zomaar laten voorbijgaan. Voor hun jubileumfeest werd ruim op tijd Coverband The Hits geboekt. Met hen en hun familie en vrienden maakten we er begin december in Langedijk op een feestelijke locatie een gezellige avond van!

Buiten was het guur. Echt guur. Snel brachten we dus onze spullen naar binnen om op te bouwen. Binnen was de koffie warm, de zaal sfeervol opgetuigd en het humeur van de eerste aanwezigen opgewekt. Achter het podium werd een mooi zwart doek bevestigd. Onze soundcheck en het testen van het podiumlicht verliep vlot, en toen was het 20:30 en arriveerden de eerste gasten.

Opwarmertjes richting lekkere livemuziek

Het eerste uur werden de gasten vermaakt met een vermakelijke, sportieve groepsactiviteit in een naastgelegen ruimte. Ging er fanatiek aan toe soms! Ondertussen konden zij ook op grappige wijze op de foto worden gezet. Muziek schalde al door de speakers, de tap liep, de bediening dartelde door de zaal en de sfeer zat er goed in. Rond 21:30 uur kon het feest helemaal beginnen en wie laat je dan aftrappen? Juist, Coverband The Hits.

Wéér een geslaagd Noord-Hollands feestje

Gedurende de avond speelden we – over 3 sets verdeeld – ruim drie uur lang een aaneenschakeling van lekkere karaktervolle nummers uit de 10’s, 00’s, 90’s, 80’s en 70’s. Van zéér recente dansvloer-krakers en tijdloze classics tot onterecht vergeten juweeltjes, in stijlen als populaire pop, rock, soul, reggae, latin, indie, disco en funk. Tegen 01:30 gingen de lichten weer wat feller aan. Wéér een leuk feest in Noord-Holland van muziek kunnen voorzien, en dank voor de complimenten na afloop: we zijn er blij mee! Wie geeft er nog meer een feest? Contact us, you won’t regret it.

12,5 jarig jubileum huwelijksfeest met Coverband The Hits - Noord-Holland

Mooie review van Bart & Diana:

“Bedankt dat jullie op ons feest hebben gespeeld. Het was onwijs gezellig. Mijn Whatsapp stond vanmorgen vol met reacties over de goede band, leuk compliment toch? ? “

– Appje van Diana & Bart, op wiens 12,5 jarig huwelijksfeest wij speelden (december 2018).

Band voor privé-feest in Noord-Holland nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Strakgespeelde dansbare hits! Ook te boeken voor regio Alkmaar, Heerhugowaard, Langedijk, Schagen etc. Maar natuurlijk spelen we ook in andere provincies, zoals Utrecht en Zuid-Holland!

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw schot in de roos zijn!