Bruiloft waaraan alles klopte | Zaandam

Een trouwfeest om je vingers bij af te likken: in de stijlvolle Proeverij De Koekfabriek te Zaandam mocht Coverband The Hits de feestavond muzikaal omlijsten voor Suzanne en Bart. Dit gezellige koppel had hun bruiloft op 01-06-18 tot in de puntjes voorbereid, inclusief de feestlocatie. Aan het brede water van De Zaan dineerde een grote groep gasten in een mooie, aparte zaal toen wij arriveerden. Stilletjes begonnen we in de feestruimte op het podium met opbouwen. De koffie kwam daarna als geroepen en smaakte uitstekend. Na de soundcheck en het omkleden waren we helemaal klaar voor ons optreden.

Steeds vaker worden we als bruiloftband in Noord-Holland en daarbuiten geboekt. In Zaandam waren we echter nog niet geweest. De ambiance van De Koekfabriek beviel ons meteen. Gestaag arriveerden meer gasten, en veel genodigden hadden flink moeite gedaan om er op-en-top feestelijk chique uit te zien. Erg leuk om te zien, en zeker sfeerverhogend.

Openingsdans voor het bruidspaar, de rest haakte aan

In goed overleg met de ceremoniemeester openden wij even na 21:00 uur het feest met het aangevraagde up-tempo nummer voor een openingsdans. Het de zaal binnenkomende bruidspaar werd tegelijkertijd op een bijzondere manier door hun gasten ‘verwelkomd’. De toon was gezet en vanaf de eerste noten stonden veel mensen voor ons op de dansvloer. Supergaaf!

‘Onwijs gezellige avond’

Met een mix van diverse stijlen speelden we onze drie sets van steeds een uur heerlijk door. De interactie met de gasten was echt erg leuk, en wij genoten op het podium van deze ‘onwijs gezellige avond’. Het bruidspaar was tegen het einde van de avond opeens verdwenen: heel slim, want om al die mensen nog eens gedag te gaan zeggen….;-)  Ze zochten zo bleek een hotel op om daarna op reis te gaan. Wij kregen enige weken later de onderstaande prachtige review van ze. It was our pleasure, Suzanne & Bart!

Trouwfeest Zaandam - Bruiloft met Coverband The Hits

Mooie review van dit bruidspaar:

“Op 01-06-18 hebben jullie gespeeld op onze bruiloft. We willen jullie bedanken voor een fantastische avond! Wat waren jullie goed! We hebben een heerlijk feest gehad, lekker gedanst en veel complimenten gehad van gasten over jullie. Het was echt een avond zoals we vooraf hadden gehoopt. Extra complimenten voor de uitvoering van ons verzoeknummer ‘Marry me’. Super mooi gespeeld en gezongen!!!

– Bruidspaar Suzanne & Bart schreef deze review (incl. 5 sterren ★★★★★) op onze Facebook-pagina (juli 2018).

Band voor bruiloft in Noord-Holland nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Ook te boeken voor regio Zaanstad, Zaandam, Amsterdam, Monnickendam, De Wormer etc. Geniet zonder de hoofdprijs te betalen van 3 uur lang dansvloerkrakers, tijdloze juweeltjes én ijzersterke classics.