Openbaar optreden in muziekcafé ‘t Noord | Schagen

Leuk! Het nieuwe jaar 2018 kon door ons worden afgetrapt in Muziekcafé ‘t Noord in Schagen. Tijdens dit openbare optreden beklom Coverband The Hits op zaterdagavond 20-01-18 het podium van een van de bekendste (en beruchtste?) muziekcafés van Noord-Holland. Ontelbare muzikanten en bands hebben hier hun voetafdrukken en zweetdruppels liggen. Die van ons liggen er nu ook.

Eigenlijk hadden we eind 2017 al in ‘t Noord kunnen spelen. Een verwonding aan een hand van bassist Laurens zorgde echter voor wat uitstel, gelukkig geen afstel. Maar zul je net zien: deze januari-avond werd gitarist Martijn gehinderd door griep. But the show must go on, always! Met wat extra rust, fruit, vastberadenheid en een paar paracetamolletjes achter zijn kiezen geselde hij ouderwets zijn gitaar met menig prachtige solo of catchy riff-je. Niemand had door wat er aan de hand was 😉 Drie sets lang gingen we ervoor.

Dansen tot in de late uurtjes

Het uitgaanspubliek wist deze avond de voordeur van het café goed te vinden, en bleef tot in de late uurtjes hangen. Er werd vooraan flink gedanst, dáár doen we het voor! En wij genoten van de kick-off voor ons nieuwe muzikale jaar. Er gaan, zo denken we gezien de aanvragen en boekingen die gestaag binnenstromen, nog veel mooie momenten komen!

Noord-Hollandse Coverband The Hits in muziekcafé 't Noord - Schagen - 20-01-18

Uitstekende coverband nodig voor openbaar optreden?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Ook te boeken als coverband voor optredens in Utrecht en Zuid-Holland. Geniet zonder de hoofdprijs te betalen van 3 uur lang dansvloerkrakers, tijdloze juweeltjes én ijzersterke classics.