Tag Archief van: band voor dorpsfeest

BEDANKT! Dat zeggen we tegen iedereen die ons al voor in 2020 of 2021 had geboekt, door Corona helaas het feest moest cancellen maar wel Coverband The Hits voor een nieuwe datum ‘gewoon opnieuw boekt’. Diverse boekingen zijn gewoon doorgeschoven, een aantal daarvan zelfs al twee keer. We zijn enorm blij dat onze Agenda voor 2021 en 2022 gestaag weer ingepland wordt. Wil jij ons ook boeken? Neem vrijblijvend contact op en ontdek hoe wij jouw feest tot een succes zullen maken!

De avond voor Koningsdag 2021 iets hééééél leuks doen? Doe dan op 26-04-21 vanaf 19:30 online mee aan de Muziekquiz van ‘Broeker Koningsdag 2021’. Wij spelen deze avond vanuit de ORANJE TV studio live voor jullie unplugged diverse hits! Vanaf 19:30 kun je de livestream volgen via de (link op de) site en beginnen wij met ons optreden vanuit de studio. En ‘muzikaal opgewarmd’ kun je daarna meteen doorgaan met deelname aan de Muziekquiz!