Livestream-optreden tijdens ‘Nacht van de Koning’ (26-04-21).

De avond voor Koningsdag 2021 iets hééééél leuks doen? Doe dan op 26-04-21 vanaf 19:30 online mee aan de Muziekquiz van ‘Broeker Koningsdag 2021’. Wij spelen deze avond vanuit de ORANJE TV studio live voor jullie unplugged diverse hits! Vanaf 19:30 kun je de livestream volgen via de (link op de) site en beginnen wij met ons optreden vanuit de studio. En ‘muzikaal opgewarmd’ kun je daarna meteen doorgaan met deelname aan de Muziekquiz!

Oranje TV Studio

Dit jaar voor het 2ᵉ opvolgende jaar geen Koningsdag helaas. Voor ons betekent dat wederom niet optreden in de grote, gezellige feesttent op het Havenplein in Broek op Langedijk (Noord-Holland), waarvoor we na eerdere geslaagde optredens c.q. feestelijk verlopen avonden weer opnieuw werden geboekt. Door de corona-perikelen zijn ook dit jaar de activiteiten rond de Broeker Koningsdag anders dan anders ingedeeld. Maar laat dat maar aan de enthousiaste Oranje-commissie aldaar over! Vanuit de speciale ORANJE TV Studio worden tal van (online) activiteiten verzorgd..

Livestream Coverband The Hits tijdens Broeker Koningsnacht 2021

Livemuziek & Muziekquiz (met mooie prijzen!)

Via de website broekerkoningsdag.nl kun je vanaf 19:30 genieten van livemuziek en een uitdagende muziekquiz, waaraan je vrijblijvend zelf of – nog veel leuker – met je eigen team kunt meedoen. Inschrijven voor de muziekquiz doe je hier! Voorwaarden qua deelname zijn er niet: of je nou uit Broek op Langedijk, elders uit Noord-Holland of nog verder komt, meedoen mag altijd!

VOLLEDIGE PROGRAMMA
19:30 – Start optreden The Hits (unplugged maar met pit!)

Perfecte muzikale opwarmer van de Broeker Koningsdag-activiteiten! Een keur aan lekkere hits van nationale en internationale artiesten/ bands.

20:00 – 22:00 – BROEKER MUZIEKQUIZ >Test jouw muziekkennis en win mooie prijzen!

Test jouw muziekkennis in de breedste zin van het woord, met de wervelende muziek-quiz van DJ Dave vanuit de ORANJE TV studio. Meld je (individueel of met een team) uiterlijk via het inschrijfformulier op de site aan. Maak kans op diverse mooie prijzen, waaronder een prachtige hoofdprijs, aangeboden door Woldhuis Expert. Je ontvangt dan op zondag 25 april een link naar het deelnameformulier. Je kunt natuurlijk ook zonder inschrijving meespelen – echter, dan maak je geen kans op een prijs.

22:00 – 22:15 – Toegift Coverband The Hits

Of iets langer als daar nog ruimte voor is ;-)..

Link naar livestream

Op maandag 26-04-21 start vanaf 19:30 de livestream, waarschijnlijk kun je al eerder online ‘inchecken’ en meekijken/-luisteren. Je volgt daarvoor deze link: https://broekerkoningsdag.nl/live/

Hopelijk (digitaal) tot 26-04, wij gaan in elk geval ons best doen en lekker genieten van – eindelijk weer eens – kunnen optreden!.