Bedankt dat je ons (gewoon) weer boekt!

BEDANKT! Dat zeggen we tegen iedereen die ons al voor in 2020 of 2021 had geboekt, door Corona helaas het feest moest cancellen maar wel Coverband The Hits voor een nieuwe datum ‘gewoon opnieuw boekt’. Diverse boekingen zijn gewoon doorgeschoven, een aantal daarvan zelfs al twee keer. We zijn enorm blij dat onze Agenda voor 2021 en 2022 gestaag weer ingepland wordt. Wil jij ons ook boeken? Neem vrijblijvend contact op en ontdek hoe wij jouw feest tot een succes zullen maken!

Glans & gedans

Veel mooie optredens – van kasteelbruiloften tot dorpsfeesten en privéfeesten – gingen sinds maart 2019 voor ons in rook op. Maar nu, juni 2021, gloort er inmiddels weer veel hoop, en onze Agenda wordt gestaag weer voller! En of jouw event nu alsnog in de loop van 2021 plaatsvindt of pas in 2022: we waarderen het enorm (net als onze vaste audio & licht-partner) dat we er ook dan ‘gewoon bij kunnen zijn’!

We hebben er enorm veel zin in om weer de podia op te kunnen en met heerlijke livemuziek jullie feesten van ✨ glans & gedans ✨ te voorzien. Hopelijk tot snel! ??

Onderstaande foto laat ons zien in de setting die past bij ons afgelopen half jaar ontwikkelde Unplugged-concept (hier tijdens een livestream voor @broekerkoningsdag), maar we gaan snel weer volledig uitversterkt aan de slag zo lijkt het ???. En dan natuurlijk met vast en dynamisch podiumlicht, een mooi zwart doek achter ons (ook keuze voor een variant met stijlvolle led-lampjes) en een perfecte PA-set en geluidstechnici van onze vaste audio-partner.

.

Coverband The Hits – Van vele markten thuis, ook Unplugged!