Gezellig jubileumfeest (12,5 jarig huwelijk) | Langedijk

Het leven verdient het om geregeld gevierd te worden. Bart en Diana weten dat als geen ander, en dus wilden zijn hun 12,5 jarig huwelijk niet zomaar laten voorbijgaan. Voor hun jubileumfeest werd ruim op tijd Coverband The Hits geboekt. Met hen en hun familie en vrienden maakten we er begin december in Langedijk op een feestelijke locatie een gezellige avond van!

Groepsverjaardag: allemaal 40 jaar, dus feest! | Oudkarspel

Wat doe je als je al ruim 2 decennia een hechte vriendengroep bent, en je bereikt met elkaar de mijlpaal van 40 jaar worden? Juist, dan organiseer je een spetterend verjaardagsfeest met elkaar, voor al jullie vrienden en familie! Hoe kan dat nou beter dan met lekkere feel-good livemuziek? Coverband The Hits werd voor deze birthday-party geboekt, en dus stonden we in het Noord-Hollandse Oudkarspel op het podium van het sfeervolle (afgehuurde) café De Knip.

Goede band op je verjaardag? Top-idee, wist ook deze vriendengroep!

Tijd is relatief zegt men, maar toch.. 40 jaar worden, dat laat je toch niet zomaar gebeuren? Zeker niet, zo wisten deze vijf heren al snel! Ze staken de koppen bij elkaar, bespraken de opties om een feest te organiseren en als snel werd er contact opgenomen met Coverband The Hits. Wat onze prijs was, of we beschikbaar waren, hoe we het zouden aanpakken deze avond etc. Wil jij ook een toffe band op je verjaardag, lees dan zeker even door voor de tips & handige infographic.