Gezellig jubileumfeest (12,5 jarig huwelijk) | Langedijk

Het leven verdient het om geregeld gevierd te worden. Bart en Diana weten dat als geen ander, en dus wilden zijn hun 12,5 jarig huwelijk niet zomaar laten voorbijgaan. Voor hun jubileumfeest werd ruim op tijd Coverband The Hits geboekt. Met hen en hun familie en vrienden maakten we er begin december in Langedijk op een feestelijke locatie een gezellige avond van!

Groepsverjaardag: allemaal 40 jaar, dus feest! | Oudkarspel

Wat doe je als je al ruim 2 decennia een hechte vriendengroep bent, en je bereikt met elkaar de mijlpaal van 40 jaar worden? Juist, dan organiseer je een spetterend verjaardagsfeest met elkaar, voor al jullie vrienden en familie! Hoe kan dat nou beter dan met lekkere feel-good livemuziek? Coverband The Hits werd voor deze birthday-party geboekt, en dus stonden we in het Noord-Hollandse Oudkarspel op het podium van het sfeervolle (afgehuurde) café De Knip.

Swingend bedrijfsfeest aan het strand | Camperduin

Op een mooie nazomeravond aan het strand van Camperduin mocht Coverband The Hits het bedrijfsfeest van een grote Noord-Hollandse zorginstelling voorzien van 3 uur lang de lekkerste livemuziek. In strandpaviljoen Struin was op 29-09-18 niets aan het toeval overgelaten: voorafgaand aan het feest werd heerlijk gedineerd door veel personeelsleden van de zorginstelling, zodat er zeker een goed bodempje was gelegd voor wat zou volgen.

Slotact op Noord-Hollandse must-visit Kermis | Zuid-Scharwoude

De legendarische kermis van Zuid-Scharwoude wordt al decennia lang goed bezocht door mensen uit Langedijk, aangrenzende gemeenten én de wijde regio. Drie dagen lang topvermaak, voor jong en ouder. De kermis werd op dinsdag 18-09-18 in De Roode Leeuw afgesloten met de Denderende Dinsdagavond.  Coverband The Hits verzorgde tijdens het slotfeest in het grote sfeervolle voorcafé 3 uur lang de livemuziek. Met onze draaikolk aan hits konden de vele kermisgangers ‘hun favoriete jaarlijkse festijn’ perfect afsluiten!

Sprookjesachtig trouwfeest in park | Utrecht

Begin september 2018 reisden we af naar Utrecht. Bruidspaar Siebe en Eline gaven hun trouwfeest in ‘Anafora’, een officiële trouwlocatie van de Gemeente Utrecht. En we snapten direct waarom. Het gebouw is mooi gelegen in een park aan een watertje en heeft een sprookjesachtige architectuur, goed te zien met avondverlichting. Binnen is het niet te groot, wel heel sfeervol en zodoende zeer uitnodigend om er een schitterend trouwfeest te vieren.

‘Boerenbruiloft’ met echte feestvierders | Ransdorp

Het pittoreske Noord-Hollandse Ransdorp, een uniek dorpje in Waterland onder de rook van Amsterdam. Hier ligt tussen frisgroene graslanden, slingerende slootjes en grazende koeien een mooi etablissement van Boergondineren, een ‘landelijk’ horeca-concept. Wij waren direct fan. Voor Ferry & Willeke, een vrolijk spontaan bruidspaar, mochten wij hier op 22 juli de wellicht meest speciale dag uit hun leven voorzien van gevarieerde, feestelijke livemuziek. Het werd een fantastische avond voor alle aanwezigen incl. onszelf!

Bruiloftfeest op golfresort: een hole-in-one | Purmerend

Tussen de golvende groene greens van BurgGolf Club De Purmer mochten wij op 22-06-18  in Hampshire Golfhotel Waterland ons beste muzikale beentje voorzetten. Bruidspaar Ben & Anouscha hadden hier een zaal gereserveerd voor hun trouwfeest. Onze instrumenten, PA-set en verlichting naar de eerste verdieping brengen ging in stijl met goudkleurige bagagekarren. De feestruimte was sfeervol versierd, de soundcheck liep zoals altijd gesmeerd. Het feest kon beginnen!

Bruiloft waaraan alles klopte | Zaandam

Een trouwfeest om je vingers bij af te likken: in de stijlvolle Proeverij De Koekfabriek te Zaandam mocht Coverband The Hits de feestavond muzikaal omlijsten voor Suzanne en Bart. Dit gezellige koppel had hun bruiloft op 01-06-18 tot in de puntjes voorbereid, inclusief de feestlocatie. Aan het brede water van De Zaan dineerde een grote groep gasten in een mooie, aparte zaal toen wij arriveerden. Stilletjes begonnen we in de feestruimte op het podium met opbouwen. De koffie kwam daarna als geroepen en smaakte uitstekend. Na de soundcheck en het omkleden waren we helemaal klaar voor ons optreden.

Koningsnacht in grote feesttent | Broek op Langedijk

Altijd gezellig en met veel publiek: de Oranje-activiteiten op het Havenplein van Broek op Langedijk rond en tijdens Koningsdag. Als ervaren coverband die voor elk event een heerlijke set hits paraat heeft, zijn dit soort (openbare) bandoptredens voor ons erg leuk om te doen. Dus toen wij gevraagd werden om dit jaar met Koningsnacht in de grote feesttent ‘s avonds 3 uur lang de livemuziek te verzorgen, was onze reactie: natuurlijk Majesteit, heel graag!

Sfeervol trouwfeest aan het strand | Camperduin

Geregeld worden we geboekt als coverband voor een bruiloft. Doen we graag!! Voor het sympathieke bruidspaar Angel en Peter – die samen het woord ‘ontspannen’ lijken te hebben uitgevonden – mochten we op 20-04-18 hun trouwfeest van livemuziek voorzien. Het onderling overleg verliep zeer relaxed, vanaf ons eerste contact tot aan de trouwdatum en het feest. Dat het huwelijksfeest in strandpaviljoen Luctor et Emergo te Camperduin plaatsvond, en dat iedereen inclusief het personeel de hele avond in een opperbeste stemming was, droeg bij een een heerlijk sfeertje.

Afterparty in stadion na AZ-VVV | Alkmaar

Zaterdagavond 10-02-18. Het waaide flink en was waterkoud toen we kwamen aanrijden bij het AFAS Stadion van Eredivisieclub AZ. De al van ver zichtbare lichtmasten en het rumoer van duizenden voetbalfans gaven ons gelukkig een behaaglijk warm gevoel. Het was vanavond zover: het eerste ‘stadion-concert’ van Coverband The Hits 😉 We waren namelijk geboekt om na afloop van de wedstrijd AZ-VVV in de Kees Kist Lounge voor een gezellige afterparty te zorgen.

Openbaar optreden in muziekcafé ‘t Noord | Schagen

Leuk! Het nieuwe jaar 2018 kon door ons worden afgetrapt in Muziekcafé ‘t Noord in Schagen. Tijdens dit openbare optreden beklom Coverband The Hits op zaterdagavond 20-01-18 het podium van een van de bekendste (en beruchtste?) muziekcafés van Noord-Holland. Ontelbare muzikanten en bands hebben hier hun voetafdrukken en zweetdruppels liggen. Die van ons liggen er nu ook.