Tag Archief van: band voor privéfeestje

BEDANKT! Dat zeggen we tegen iedereen die ons al voor in 2020 of 2021 had geboekt, door Corona helaas het feest moest cancellen maar wel Coverband The Hits voor een nieuwe datum ‘gewoon opnieuw boekt’. Diverse boekingen zijn gewoon doorgeschoven, een aantal daarvan zelfs al twee keer. We zijn enorm blij dat onze Agenda voor 2021 en 2022 gestaag weer ingepland wordt. Wil jij ons ook boeken? Neem vrijblijvend contact op en ontdek hoe wij jouw feest tot een succes zullen maken!

De avond voor Koningsdag 2021 iets hééééél leuks doen? Doe dan op 26-04-21 vanaf 19:30 online mee aan de Muziekquiz van ‘Broeker Koningsdag 2021’. Wij spelen deze avond vanuit de ORANJE TV studio live voor jullie unplugged diverse hits! Vanaf 19:30 kun je de livestream volgen via de (link op de) site en beginnen wij met ons optreden vanuit de studio. En ‘muzikaal opgewarmd’ kun je daarna meteen doorgaan met deelname aan de Muziekquiz!

DHOT 2015 - The Hits live op Klimduin Schoorl

Zie je ons staan, op dat mini-podium voor De Klimduin in Schoorl?? Zo begon het ooit voor Coverband The Hits. In de zomer van 2015 namen we als een clubje bij elkaar gebrachte muzikanten deel aan het project ‘De Hoed On Tour’. DHOT was een initiatief van een bijzondere groep mensen voor een goed doel in Noord-Holland, namelijk Voedselhulp Langedijk. Lees snel door en zie wat er zoal gebeurde.

Als veelzijdige coverband uit Noord-Holland kun je ons voor veel events boeken. Bijvoorbeeld toffe verjaardagsfeesten. Wat is er nou leuker dan samen het leven te vieren? Stefan en Marjolaine zijn al enkele jaren gelukkig getrouwd. Toen ze ook beiden rond dezelfde periode 40 zouden worden, wisten zij het zeker: er moest een mooi gezamenlijk verjaardagsfeest komen, mét familie, vrienden én livemuziek! Coverband The Hits werd geboekt om in het Noord-Hollandse Oudkarspel drie uur lang de lekkerste hits te laten horen. Gezellig dat het werd!

Het leven verdient het om geregeld gevierd te worden. Bart en Diana weten dat als geen ander, en dus wilden zijn hun 12,5 jarig huwelijk niet zomaar laten voorbijgaan. Voor hun jubileumfeest werd ruim op tijd Coverband The Hits geboekt. Met hen en hun familie en vrienden maakten we er begin december in Langedijk op een feestelijke locatie een gezellige avond van!