DHOT 2015 - The Hits live op Klimduin Schoorl

Zie je ons staan, op dat mini-podium voor De Klimduin?? Zo begon het ooit voor Coverband The Hits. In de zomer van 2015 namen we als een clubje bij elkaar gebrachte muzikanten deel aan het project ‘De Hoed On Tour’. DHOT was een initiatief van een bijzondere groep mensen voor een goed doel in Noord-Holland, namelijk Voedselhulp Langedijk. Lees snel door en zie wat er zoal gebeurde.

Als veelzijdige coverband uit Noord-Holland kun je ons voor veel events boeken. Bijvoorbeeld toffe verjaardagsfeesten. Wat is er nou leuker dan samen het leven te vieren? Stefan en Marjolaine zijn al enkele jaren gelukkig getrouwd. Toen ze ook beiden rond dezelfde periode 40 zouden worden, wisten zij het zeker: er moest een mooi gezamenlijk verjaardagsfeest komen, mét familie, vrienden én livemuziek! Coverband The Hits werd geboekt om in het Noord-Hollandse Oudkarspel drie uur lang de lekkerste hits te laten horen. Gezellig dat het werd!

Het leven verdient het om geregeld gevierd te worden. Bart en Diana weten dat als geen ander, en dus wilden zijn hun 12,5 jarig huwelijk niet zomaar laten voorbijgaan. Voor hun jubileumfeest werd ruim op tijd Coverband The Hits geboekt. Met hen en hun familie en vrienden maakten we er begin december in Langedijk op een feestelijke locatie een gezellige avond van!