Swingend bedrijfsfeest aan het strand | Camperduin

Op een mooie nazomeravond aan het strand van Camperduin mocht Coverband The Hits het bedrijfsfeest van een grote Noord-Hollandse zorginstelling voorzien van 3 uur lang de lekkerste livemuziek. In strandpaviljoen Struin was op 29-09-18 niets aan het toeval overgelaten: voorafgaand aan het feest werd heerlijk gedineerd door veel personeelsleden van de zorginstelling, zodat er zeker een goed bodempje was gelegd voor wat zou volgen.

Boeking voor Bedrijfsfeest (strand) te Camperduin

Wil je voor jouw bedrijfsfeest een prima coverband boeken, tegen een aantrekkelijk all-in tarief? Coverband The Hits uit Noord-Holland is dan een prima keuze. Zo is inmiddels weer een boeking bevestigd voor een personeelsfeest in september 2018, voor een grote Zorg-organisatie uit Heerhugowaard. Locatie: een mooi horeca-pand aan het strand van Camperduin (Noord-Holland).  The beach vibe, we love it.. We hebben er vanzelfsprekend nu al zin in!

Afterparty in stadion na AZ-VVV | Alkmaar

Zaterdagavond 10-02-18. Het waaide flink en was waterkoud toen we kwamen aanrijden bij het AFAS Stadion van Eredivisieclub AZ. De al van ver zichtbare lichtmasten en het rumoer van duizenden voetbalfans gaven ons gelukkig een behaaglijk warm gevoel. Het was vanavond zover: het eerste ‘stadion-concert’ van Coverband The Hits 😉 We waren namelijk geboekt om na afloop van de wedstrijd AZ-VVV in de Kees Kist Lounge voor een gezellige afterparty te zorgen.