,

Die mooie reviews: hoe komen wij daaraan?

Kijk, wij treden als veelzijdige coverband op allerlei soorten events op, in Noord-Holland en soms verder weg. Onze optredens zijn vaak besloten maar ook zeker soms openbaar. Zo staan er ook voor 2020 nu alweer enkele toffe openbare tentfeesten in onze agenda. Maar voor mooie besloten feesten krijgen we steeds meer aanvragen. Waarschijnlijk omdat we uitstekende reviews ontvangen na optredens op bruiloften, (grote) verjaardagsfeesten, bedrijfsfeesten e.d. Wat zorgt er nou voor dat we die mooie reviews mogen ontvangen, al jarenlang?

Allereerst omdat we allemaal waanzinnig veel van muziek maken houden, in vele smaken. Tevens repeteren we regelmatig. Daar komt echter dat speciale ingrediënt bij: we hebben samen een zeer goede klik. Daarom hebben we veel lol en weten we ondertussen prima hoe we elkaar scherp moeten houden, zodat we elk optreden weer de lat hoog kunnen leggen!

Pas als jij blij bent, zijn wij het ook!

Elk optreden geven we 110%, en zorgen we voor een setlist die perfect past bij het event. Waar nodig bespreken we die setlist vooraf met de organisatie c.q. mensen die ons boeken. En tja, als wij dan na afloop van een optreden een mooi dankwoord en een stevige handdruk of knuffel  krijgen, dan maakt ons dat natuurlijk erg happy. Want wie ook ons boekt, altijd geldt: pas als jij blij bent, zijn wij het ook!

Neem nou Nikki & Joris..

Zo speelden we begin deze maand (september 2019) op het trouwfeest van Nikki & Joris, in het stijlvolle Ruiterhuys in Castricum/ Bakkum (2e keer op die locatie dit jaar trouwens). Na afloop volgde met elkaar een leuk Kodak-momentje ? ?Want zij en hun gasten hadden een heel gezellig trouwfeest gehad, en waren erg happy met ons optreden. Kijk, daar doen we het voor! Zelf hadden we natuurlijk ook lekker en met plezier gespeeld 😉

Coverband The Hits na bruiloft van Nikki & Joris - Noord-Holland

Mooie review van dit bruidspaar:

“We waren er vrij snel over uit dat we graag een band wilden voor ons trouwfeest, omdat het naar ons idee meer sfeer geeft. Coverband The Hits was de eerste band waar wij terecht kwamen en na een repetitie te hebben bijgewoond waren we verkocht. Vriendelijke bandleden en niet onbelangrijk: topmuzikanten! Gedurende het hele “proces” goed contact ervaren en heel veel kon, super fijn. Zelfs speciaal ons openingsnummer ingestudeerd! Ook op en na ons trouwfeest hebben we geen minuut spijt gehad van onze keuze, wat een energie en heerlijk sfeertje! ❤ Jammer dat zo’n feest zo verschrikkelijk snel voorbij gaat, nu alleen nog nagenieten van de heerlijke muziek… en misschien tot bij een jubileum? ? ??
Liefs, Joris en Nikki

– Bruidspaar Nikki & Joris schreef deze Aanbeveling op onze Facebook-pagina (sept 2019).

Dank voor het vertrouwen & de boeking en we wensen jullie heel veel geluk samen ?? Wie volgt??

Betaalbare, ervaren coverband nodig in 2020?

Ga je in 2020 misschien trouwen en zoek je dus een strakke, frisse bruiloftband met uitstekende referenties, zodat je echt een knalfeest hebt? Geef je een dorpsfeest of andersoortig tentfeest waar je een band voor nodig hebt die ook een groot publiek met de lekkerste hits tot het einde weet te vermaken? Moet jouw bedrijfsfeest of gala een succes worden?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Strakgespeelde dansbare hits! Laten we vrijblijvend bespreken wat we voor elkaar kunnen betekenen..

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs (incl. geluid & licht) wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw schot in de roos zijn!
  • We geven zoals altijd 110% en spelen een gevarieerde draaikolk aan hits, vol karakter, perfect uitversterkt en met veel enthousiasme.
  • #WeLoveToPlayForYou » Lees de artikelen hieronder over andere optredens