Boeking voor Bedrijfsfeest (strand) te Camperduin

Wil je voor jouw bedrijfsfeest een prima coverband boeken, tegen een aantrekkelijk all-in tarief? Coverband The Hits uit Noord-Holland is dan een prima keuze. Zo is inmiddels weer een boeking bevestigd voor een personeelsfeest in september 2018, voor een grote Zorg-organisatie uit Heerhugowaard. Locatie: een mooi horeca-pand aan het strand van Camperduin (Noord-Holland).  The beach vibe, we love it.. We hebben er vanzelfsprekend nu al zin in!

Coverband The Hits geboekt voor bedrijfsfeest aan het strand
Een heerlijk ‘strandfeestje’ voor harde werkers

In het laatste weekend van september beginnen we op dit bedrijfsfeest te spelen als ’s avonds de zon waarschijnlijk net zo’n beetje in zee zakt.  Coverband The Hits speelt 3 uur lang de lekkerste sets – tijdens 3 gevarieerde sets. Een perfecte geluidsset, kundige geluidsman en podium-verlichting horen daar (zoals altijd als je ons boekt) ook bij!

Zo doen we ons uiterste best om er in dit etablissement aan zee een heel geslaagd ‘strandfeest’ van te maken, en deze harde werkers in de oh zo belangrijke Zorg-sector een ontspannen avondje uit voor te schotelen waar zeker over nagebabbeld mag worden.

De lekkerste covers, 3 sets lang

Genodigden, zet je tijdens dit bedrijfsfeest nabij het strand schrap voor een heerlijk gevarieerde mix van lekkere, vaak zeer dansbare covers in uiteenlopende genres. Gespeeld door een altijd enthousiaste, gefocuste & ervaren band. Onze PRIMA REVIEWS (lees er diverse op onze Referenties-pagina hier op de website) onderstrepen dat!

We spelen hits uit de 10’s, 00’s, 90’s, 80’s, 70’s! Van recente dansvloer-krakers hits tot onterecht vergeten juweeltjes. Onze covers omvatten stijlen als populaire pop, rock, soul, reggae, indie, disco en funk, en dat in het Engels of Nederlands. Genieten maar dus, en vaak de voetjes van de vloerrrrrr!

Genodigden, graag tot 29-09-18! Slippers, zonnebrillen en hawaii-shirts geen probleem 😉

Strand Camperduin - Personeelsfeest met Coverband The Hits

Wil jij voor jouw bedrijfsfeest een band boeken?

Mogelijk ben je bezig (met ideeën) om een bedrijfsfeest te organiseren, in Noord-Holland óf elders. TIP: Maak van je personeelsfeest dan een echt mooie herinnering. Strakke, goede livemuziek draagt absoluut bij aan de gezelligheid en feestvreugde. Ook met jouw bedrijfsfeest weet onze ervaren band goed raad.  Neem eens vrijblijvend contact met ons op. We beantwoorden graag al je vragen (over onze werkwijze, kosten, repertoire, hoe boeken etc.) en denken pro-actief mee. Enne: zee & strand is geen voorwaarde hoor, haha! Coverband The Hits staat overal 110% voor je klaar – een slimme keuze!

#NoordHollandseHitmachine