Geslaagd bedrijfsfeest (Nieuwjaarsfeest) | Egmond aan Zee

Ons eerste optreden in 2019: een bedrijfsfeest c.q. Nieuwjaarsfeest van de Koninklijke Metaalunie in het prachtige hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee. ‘Gelukkig’ kwamen op 11-01-19 niet alle 13.000 KM-leden opdagen, beetje krap 😉 maar druk was het zeker. Geheel in stijl hadden we een ‘ijzersterke’ setlist voorbereid, wat samen met enkele verrassingen op de avond voor een zeer geslaagd feest zorgde!

Wist jij dat Hotel Zuiderduin letterlijk op én in een duin is gebouwd, 100 meter van zee? Het hotel heeft meerdere levels, ook onder de begane grond zogezegd, met veel faciliteiten en zalen. Eenmaal binnen moesten we nog 10 minuten lopen om onze spullen naar de juiste feestlocatie te brengen. Gelukkig is er niets mis met onze conditie. Snel bouwden we op. De soundcheck verliep probleemloos, waarna we heerlijk konden dineren in het restaurant.

Volop entertainment

Rond 21:30 zetten we ons eerste nummer in, en nadat na een uur onze 1e set klaar was zat de stemming er lekker in. De vele gasten konden zich behalve aan onze livemuziek in een naastgelegen ruimte aan high tech-entertainment laven. Er reed een 2 meter hoge robot rond. Zittend in een Formule 1-wagen mocht er op een groot scherm geraced worden, en er waren Virtual Reality-brillen om jezelf in een andere wereld te wanen. Gaaf! Maar wat er op het podium gebeurde was ook niet mis 😉

‘Missie bedrijfsfeestband’ wéér geslaagd

Tijdens onze 2e en 3e set kwam het feest lekker los: er werd flink gedanst en gezellig gesocialized. Veel gasten hoefden zich ook niet in te houden, aangezien voor hen in het hotel ook kamers ter overnachting waren geboekt. Ideaal, en passend bij dit prima georganiseerde bedrijfsfeest dat tot ruim na middernacht doorging. Ons repertoire met een mix van diverse stijlen en toffe hits van ‘70 tot nu sloeg goed aan. Met de mooie review (zie onder) die wij van organisator Monique kregen de dag erna, waren we vanzelfsprekend blij. “Missie bedrijfsfeestband” wéér geslaagd!

Bedrijfsfeest idee? Coverband The Hits (Noord-Holland & verder)

Mooie review van organisatie:

“Was zeker gezellig en mede door jullie fantastische optreden een bijzonder geslaagd feest, nogmaals bedankt!

– Reactie van Monique, organisator van het bedrijfsfeest (Nieuwjaarsfeest) in Hotel Zuiderduin, op onze Facebook-pagina (jan 2019)

Toffe band voor jouw bedrijfsfeest nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Strakke dansbare livemuziek! Te boeken voor Noord-Holland, Utrecht / Midden-Nederland en Zuid-Holland. En soms nog verder.

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw schot in de roos zijn!

Coverband The Hits - Bedrijfsfeest Hotel Zuiderduin januari 2019