Swingend bedrijfsfeest aan het strand | Camperduin

Op een mooie nazomeravond aan het strand van Camperduin mocht Coverband The Hits het bedrijfsfeest van een grote Noord-Hollandse zorginstelling voorzien van 3 uur lang de lekkerste livemuziek. In strandpaviljoen Struin was op 29-09-18 niets aan het toeval overgelaten: voorafgaand aan het feest werd heerlijk gedineerd door veel personeelsleden van de zorginstelling, zodat er zeker een goed bodempje was gelegd voor wat zou volgen.

Snel opgebouwd, perfect uitzicht

Het verveelt waarschijnlijk nooit: onze spullen uitladen en opbouwen met als vergezicht een ondergaande koperen bol aan de horizon. In de ‘Zeezaal’ stonden we mooi opgesteld in een hoek met grote ramen gericht op – vanzelfsprekend – het strand en de zee.  Een mini-soundcheck volgde: onze geluidsmensen hebben onze ‘band-instellingen’ opgeslagen in het digitale systeem incl. iPad-besturing. Zodoende is altijd snel de juiste balans qua uitversterking gevonden. Dat werkt prettig en tijdsbesparend voor iedereen!

Setlist die niet dansen onmogelijk maakt

Wanneer wij als ervaren coverband voor een bedrijfsfeest geboekt worden, betekent dat (zoals overigens voor elk event): goed nadenken over de setlist, zodat alle aanwezige personeelsleden een te gekke avond beleven. Want wat je ook moet weten: niet dansen is geen optie bij Coverband The Hits. Puttend uit ons brede repertoire speelden we drie uur lang een aaneenschakeling van hits in diverse genres.

Een spontaan verzoekje konden we bovendien soms direct inwilligen. “Spelen jullie ook iets van Justin Timberlake?” Jazeker! En dus zetten we meteen Can’t Stop The Feeling in. Voetjes van de vloeerrrrr! Tot na middernacht gingen we door. Dat de feestgangers vanwege een bestelde bus die enorme vertraging had, pas naar huis konden terwijl zelfs de band al was vertrokken, kon bij hen gelukkig de pret niet drukken. Het was weer een aangenaam feestje!

Bedrijfsfeest organiseren? Coverband The Hits boeken! Noord-Holland? Noord-Holland e.o.

Band voor bedrijfsfeest in Noord-Holland nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Een draaikolk aan lekkere hits! Ook te boeken voor je bedrijfsfeest/ personeelsfeest in Utrecht en Zuid-Holland!

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw beste schot in de roos zijn!