Afterparty in stadion na AZ-VVV | Alkmaar

Zaterdagavond 10-02-18. Het waaide flink en was waterkoud toen we kwamen aanrijden bij het AFAS Stadion van Eredivisieclub AZ. De al van ver zichtbare lichtmasten en het rumoer van duizenden voetbalfans gaven ons gelukkig een behaaglijk warm gevoel. Het was vanavond zover: het eerste ‘stadion-concert’ van Coverband The Hits 😉 We waren namelijk geboekt om na afloop van de wedstrijd AZ-VVV in de Kees Kist Lounge voor een gezellige afterparty te zorgen.

Optreden bij AZ had voor ons natuurlijk ook een extra betekenis: we komen uit de directe regio, sommigen van ons hebben geregeld op de tribunes gezeten (zelfs nog in ‘De Hout’) en de kans was natuurlijk aanwezig dat we wat bekenden zouden tegenkomen. Het opbouwen was op zich al leuk: met liften en via diverse gangen kwamen we uiteindelijk aan in de sfeervolle Kees Kist Lounge, met een capaciteit van 1500 personen.

We gaven alles.. en met resultaat!

De kou drong op de tribunes door tot in de botten. Aan de wedstrijd hield AZ – onverwacht – slechts een punt over. Zouden de mensen die de lounge betraden chagrijnig zijn? We voelden ons verplicht er alles aan te doen de stemming er toch in te brengen en te houden. Met een mix van populaire pop, rock, soul, reggae, indie, disco, latin en funk gaven we tussen 22:30 uur 00:30 alles wat we hadden. En ja, het werd nog erg gezellig voor én met de vele aanwezigen!

Coverband The Hits - AZ-VVV afterparty AFAS Stadion Alkmaar

Uitstekende coverband voor je bedrijfsfeest of afterparty!

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Ook te boeken voor zakelijke events, corporate events, bedrijfsfeesten etc. Geniet zonder de hoofdprijs te betalen van 3 uur lang dansvloerkrakers, tijdloze juweeltjes én ijzersterke classics.