Boek Coverband The Hits in 2018 met 10% korting

Een écht goede, veelzijdige coverband boeken in 2018 voor je bruiloft, bedrijfsfeest of privéfeest hoeft niet duur te zijn. Inhakend op de Black Friday-hype hebben we een TIJDELIJKE ACTIE opgezet: wie ons vóór 31-01-18 boekt voor een datum in 2018, ontvangt van ons 10% korting op ons toch al scherpe bandtarief. Toch geldt natuurlijk wel OP = OP, want maximaal 3 opdrachtgevers krijgen deze korting. Word jij daar één van?

Kijk, als enthousiaste coverband met een heerlijk repertoire, veel leuke optredens achter onze naam inclusief bijbehorende prima reviews en een goede onderlinge sfeer willen wij maar 1 ding: veel optreden, en dus onze agenda voor 2018 snel vol krijgen. Met optredens in Noord-Holland maar verder weg is ook prima. En dan is met een beetje korting strooien – zo rond de Sinterklaasperiode – iets wat we bewust graag doen. Tien procent korting om precies te zijn.

Coverband  boeken-kortingsactie: zó werkt het

Onderstaande ‘advertentie’ hebben we ook gedeeld op onze Facebook-pagina (waar we bandnieuws, fun & acties delen) en op Twitter. Onze tijdelijke kortingsactie voor jou (tot uiterlijk 31-01-18 geldig) werkt heel simpel:

1. Ontdek ons frisse, brede repertoire & Lees onze positieve reviews
  2. Bedenk of je ons voor een trouwfeest, personeelsfeest, jubileum, verjaardagsfeest, kerstborrel, kroegavond, kermis, festival OF WAT DAN OOK nodig hebt. Voor elk event hebben we een geschikte setlijst.
  3. Neem vrijblijvend contact met ons op, en vermeld de code TheHitsBF2017
  4. We bespreken je wensen, en wellicht wil je langskomen op een voorspeelavond? No problem!
  5. Wil je ons boeken / huren, dan is de 10% korting op ons al scherpe bandtarief voor jou! Mits je ons dus uiterlijk 31-01-18 officieel boekt.
Kortingsactie goede coverband boeken in 2018

Dit voordeel laat je toch niet lopen: boek ons als coverband voor je huwelijksfeest, bedrijfsfeest, privéfeest of openbaar event met 10% korting!

Word jij één van de 3?

Zoals gezegd: we geven zo’n ‘voordeelbon’ maar 3 keer weg. Maakt niet uit aan wie, maakt niet uit voor welk event. Dus heb je een uitstekende coverband nodig die pro-actief meedenkt, altijd 110% geeft en er gegarandeerd een cool feest van maakt mét karaktervolle, frisse nummers – 3 uur lang! –  dan weet je wat je te doen staat…

We houden onze mailbox (of FB-chat ;-)) in de gaten.

Coverband The Hits - slotact Straatfestival Dirkshorn 2017

collage Coverband The Hits huwelijksfeest