Trouwfeest organiseren incl. trouwfeestlocatie

Nog een paar weken en dan barst het trouwseizoen 2020 ?✨ echt los. Hoewel traditioneel de maanden mei, juni, juli & september favoriet zijn bij bruidsparen, merken wij – als regelmatige geboekte ‘ bruiloftband ‘ – dat ook april en oktober en zelfs november steeds meer in trek komen als trouwmaand. Welke locatie kiezen jullie voor het trouwfeest, overweeg je een bruiloftband, in welke maand willen jullie trouwen en hoe vliegen jullie de organisatie van de bruiloft aan?

Veel regelen en keuzes maken: als je je huwelijk incl. een trouwfeest plant, kun je er zomaar 9-12 maanden mee bezig zijn, soms zelfs langer. Wat er allemaal niet bij komt kijken ?..  Aan de andere kant: afgelopen jaar werden we gevraagd door een super relaxed koppel dat in een paar maanden alles organiseerde incl. het boeken van – hééél slim – Coverband The Hits ?. Het werd een erg gezellig trouwfeest!

Locatie van jullie trouwfeest

Belangrijk aspect – duh! – voor een onvergetelijk trouwfeest: de locatie. Dat is ook een wereld op zich hoor, als je er voor open staat je breed te laten inspireren. TIP: onder meer de jaarlijkse Open Toptrouwlocatie Route-dag kan jullie op weg helpen (#OTTLR).

Wij traden de afgelopen jaren qua trouwfeesten (want we spelen ook geregeld op andersoortige events) op allerlei mooie en/of opvallende plekken op: van chique etablissementen tot gezellige lokale horeca, zalen in (grote) hotels en feestelijk aangeklede sportkantines. Maar ook in strandpaviljoens! Daar is o.a. de foto hieronder genomen, terwijl wij aan het opbouwen waren zo’n 1,5 uur vóórdat het (reeds zongebruinde) bruidspaar en de gasten arriveerden.

Bruiloft aan het strand | Coverband The Hits 2019 - 2020 | Noord-Holland

➡️ PROOST, op jullie trouwfeest! ⬅️

Trouwfeest aan het strand, goed idee

Heerlijk toch, als gasten arriveren met het zonnetje nog enthousiast zwevend boven de zee? En terwijl die koperen bol langzaam afdaalt, stijgt op het trouwfeest de sfeer!!! Lekkere livemuziek (☝?️?) , de inspirerende omgeving met de ruisende zee op de achtergrond, lieve vrienden & familie om jullie heen: dat is dan echt zo’n avond die absoluut niet lang genoeg kan duren! Daarom toch nog een extra toegift nodig? Doen we 😉

Je bruiloft kan overal een succes worden!

Waar je je trouwfeest ook geeft: het wordt een succes met een doordachte organisatie, gasten die van een feestje houden & een ervaren, enthousiaste bruiloftband aan wie je – van 1e contact & uitstekende prijs-kwaliteit verhouding t/m de high fives met jullie na afloop ✋? – een vlekkeloos verlopende avond incl. volop ‘gevarieerd dansmateriaal’ kunt toevertrouwen!

Van kasteelbruiloft tot die gezellige kantine

We hebben voor 2020 al veel definitieve boekingen & lopende aanvragen voor trouwfeesten, in uiteenlopende ‘smaken’! Van kasteelbruiloft tot festivalbruiloft of ‘gewoon’ in een mooie zaal op een gave locatie. We gaan daartoe diverse provincies doorkruisen. Vaak Noord-Holland, maar ook Zuid-Holland, Flevoland, Utrecht en Overijssel.

Maar we hebben heus nog wel wat ruimte in onze 2020-agenda, en natuurlijk gaan we in 2021 ook weer graag vaak als aanstekelijke bruiloftband het podium op! (ps: een echt podium is overigens niet altijd nodig of wenselijk wat ons betreft)

Misschien wil jij in 2020 óf 2021 ook je bruiloft muzikaal laten aankleden door Coverband The Hits… Veel zeer tevreden bruidsparen (én hun gasten) gingen jullie al voor.

✅  Lees hier onze vele positieve reviews

✅  Bekijk/beluister een greep uit ons Repertoire – check ook onze SoundCloud

✅  Interesse? Neem vrijblijvend contact op, we reageren snel!

✅  Scherpe all-in prijs, incl. professioneel geluid & licht (diverse opties)

#trouwfeest #festivalbruiloft #bruiloftband #trouwlocatie #trouwenin2020 #trouwenin2021 #huwelijksfeest #trouweninnoordholland #verloofd