Coverband The Hits na AZ-VVV, live in de Kees Kist Lounge (10-02-18)

En wéér een leuk optreden erbij voor 2018: ditmaal zijn we gevraagd om de livemuziek te verzorgen in een voetbalstadion. Nou ja, in de mooie Keest Kist Lounge van het AZ AFAS-stadion om precies te zijn. Na de wedstrijd AZ-VVV op zaterdag 10 februari spelen we twee uur lang de lekkerste hits, van 22:30 – 00:30 uur.

Als band uit de directe regio vinden we dit natuurlijk heel gaaf om te doen. Dus, ben je die avond bij de wedstrijd in Alkmaar aanwezig en mag je ook de Kees Kist Lounge in, dan zien we je graag daar. De AZ-spelers en hun gasten lopen er ook rond, maar ze zullen je niet allemaal om een handtekening vragen, wees gerust 😉

Met een mix van populaire pop, rock, soul, reggae, indie, disco en funk schotelen we iedereen een lange, toffe set livemuziek voor. Haak lekker in, want de voetjes kunnen geregeld van de vloerrrrrr!

Als AZ dus die 3 punten in Alkmaar houdt, maken wij het feestje daarna helemaal compleet! 😉

Livemuziek na AZ-VVV door Coverband The Hits in Keest Kist Lounge
AFAS Stadion AZ