Tentfeest tijdens Nacht van de Koning 2019 | Broek op Langedijk

Geef ons een grote tent en publiek, en wij bezorgen jou een heerlijk feest op onze eigen smaakvolle wijze! Voor het tweede jaar op rij werden we geboekt voor Nacht van de Koning in Broek op Langedijk (Noord-Holland). Het tentfeest op het Havenplein was vorig jaar dus goed bevallen, en wij kwamen vanzelfsprekend op 26 april 2019 met veel plezier weer terug! Deze avond wordt altijd uitstekend geregeld door het Oranje comité, en dat maakt het voor ons als band extra leuk om op te treden.

Paaspopfestival Schermerhorn 2019: altijd gezellig!

Optreden op een lokaal festival of dorpsfeest: dat is écht iets voor Coverband The Hits. De boeking voor Paaspop Schermerhorn 2019 kon dan ook zeker op ons enthousiasme rekenen. Al jaren betekent dit paasevenement in dat mooie stukje Noord-Holland veel livemuziek, veel gezelligheid en een volle zaal. In ’s Lands Welvaren speelden we op zondagavond Eerste Paasdag 2 flinke sets. Sfeertje hoor!

Slotact op Noord-Hollandse must-visit Kermis | Zuid-Scharwoude

De legendarische kermis van Zuid-Scharwoude wordt al decennia lang goed bezocht door mensen uit Langedijk, aangrenzende gemeenten én de wijde regio. Drie dagen lang topvermaak, voor jong en ouder. De kermis werd op dinsdag 18-09-18 in De Roode Leeuw afgesloten met de Denderende Dinsdagavond.  Coverband The Hits verzorgde tijdens het slotfeest in het grote sfeervolle voorcafé 3 uur lang de livemuziek. Met onze draaikolk aan hits konden de vele kermisgangers ‘hun favoriete jaarlijkse festijn’ perfect afsluiten!

Koningsnacht in grote feesttent | Broek op Langedijk

Altijd gezellig en met veel publiek: de Oranje-activiteiten op het Havenplein van Broek op Langedijk rond en tijdens Koningsdag. Als ervaren coverband die voor elk event een heerlijke set hits paraat heeft, zijn dit soort (openbare) bandoptredens voor ons erg leuk om te doen. Dus toen wij gevraagd werden om dit jaar met Koningsnacht in de grote feesttent ‘s avonds 3 uur lang de livemuziek te verzorgen, was onze reactie: natuurlijk Majesteit, heel graag!