Paaspopfestival Schermerhorn 2019: altijd gezellig!

Optreden op een lokaal festival of dorpsfeest: dat is écht iets voor Coverband The Hits. De boeking voor Paaspop Schermerhorn 2019 kon dan ook zeker op ons enthousiasme rekenen. Al jaren betekent dit paasevenement in dat mooie stukje Noord-Holland veel livemuziek, veel gezelligheid en een volle zaal. In ’s Lands Welvaren speelden we op zondagavond Eerste Paasdag 2 flinke sets. Sfeertje hoor!

Koningsnacht in grote feesttent | Broek op Langedijk

Altijd gezellig en met veel publiek: de Oranje-activiteiten op het Havenplein van Broek op Langedijk rond en tijdens Koningsdag. Als ervaren coverband die voor elk event een heerlijke set hits paraat heeft, zijn dit soort (openbare) bandoptredens voor ons erg leuk om te doen. Dus toen wij gevraagd werden om dit jaar met Koningsnacht in de grote feesttent ‘s avonds 3 uur lang de livemuziek te verzorgen, was onze reactie: natuurlijk Majesteit, heel graag!