Tentfeest tijdens Nacht van de Koning 2019 | Broek op Langedijk

Geef ons een grote tent en publiek, en wij bezorgen jou een heerlijk feest op onze eigen smaakvolle wijze! Voor het tweede jaar op rij werden we geboekt voor Nacht van de Koning in Broek op Langedijk (Noord-Holland). Het tentfeest op het Havenplein was vorig jaar dus goed bevallen, en wij kwamen vanzelfsprekend op 26 april 2019 met veel plezier weer terug! Deze avond wordt altijd uitstekend geregeld door het Oranje comité, en dat maakt het voor ons als band extra leuk om op te treden.

Was het in 2018 tijdens Nacht van de Koning nog behoorlijk fris (kachels boden de benodigde warmte), dit jaar waren de weergoden ons en alle aanwezigen in Broek op Langedijk direct beter gezind. Terwijl het middagprogramma werd afgerond, laadden wij in een behaaglijk zonnetje onze spullen uit en sjouwden alles richting het grote podium. Rustig alles opbouwen, en daarna de soundcheck. Ons in-ear systeem moesten we even goed afstemmen met de geluidstechnici, maar ook dat verliep soepel.

Sfeervol dorpsfeest, mooie setting

Kroonluchters, dynamisch licht, een bar die op volle toeren draaide en ook nog eens gratis geserveerde hapjes! Aan alles was dus weer gedacht. Rond 20:45 startten wij met set 1 van 3, we zouden uiteindelijk tot rond 00:45 uur de livemuziek verzorgen. Absoluut géén straf tijdens dit dorpsfeest, want in zo’n mooi aangeklede feesttent met publiek dat duidelijk wel van een dansje houdt, speel je als coverband natuurlijk met plezier. Super hoor, die sfeer!

Tentfeest Nacht van de Koning 2019 - Coverband The Hits

‘We want more, we want more’ (en dat kregen ze)

En dat er tijdens onze sets flink meegezongen en lekker gedanst werd, is niet overdreven. Bekijk hier de diverse filmpjes op onze Instagram-pagina maar (op je laptop ook zonder account mogelijk). We bouwden de energie en de mix van danskrakers richting het einde van de avond lekker op. Het ‘we want more, we want more’ aan het einde van de avond (zie filmpje op Instagram) deed ons vanzelfsprekend goed, en met enthousiasme gooiden we er nog een toegift tegenaan. Bedankt alle aanwezigen, organisatie Broeker Koningsdag, JG Horeca en vrijwilligers, wij hebben weer genoten!

✔ Toffe band voor jouw dorpsfeest of festival nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Voor jouw tentfeest mogelijk de leukste band! Strakke dansbare livemuziek & hits in vele genres! Te boeken voor Noord-Holland, Utrecht / Midden-Nederland en Zuid-Holland. En soms nog verder.

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw schot in de roos zijn!