Slotact op Noord-Hollandse must-visit Kermis | Zuid-Scharwoude

De legendarische kermis van Zuid-Scharwoude wordt al decennia lang goed bezocht door mensen uit Langedijk, aangrenzende gemeenten én de wijde regio. Drie dagen lang topvermaak, voor jong en ouder. De kermis werd op dinsdag 18-09-18 in De Roode Leeuw afgesloten met de Denderende Dinsdagavond.  Coverband The Hits verzorgde tijdens het slotfeest in het grote sfeervolle voorcafé 3 uur lang de livemuziek. Met onze draaikolk aan hits konden de vele kermisgangers ‘hun favoriete jaarlijkse festijn’ perfect afsluiten!

Vooraf hadden we de nodige voorpret. Het Langedijker Nieuwsblad gooide bijvoorbeeld een flink artikel over ons op hun voorpagina. Het leuke is, de ultieme kermisband in Noord-Holland zijn we waarschijnlijk niet: wat is dat überhaupt? Wij zijn gewoon behoorlijk veelzijdig en spelen op allerlei events. We kunnen een feest met ons brede repertoire prima op gang brengen, en dat wist men bij De Roode Leeuw. Wie ons voor een kermis boekt, is verzekerd van een goed feest en dus een topavond. Het enige wat je hoeft te doen is op tijd binnen zijn, wij doen de rest!

Compact podium, volle zaal

Het was deze bewuste avond druk op straat, een parkeerplek vinden dicht bij het historische monumentale pand waarin De Roode Leeuw is gehuisvest bleek knap lastig. Snel laadden we onze spullen uit. In het voorcafé stond het publiek hutjemutje op elkaar. Onze apparatuur en instrumenten moesten we daarom buiten in een tent stallen tot het tijd was om binnen op te bouwen. Op het compacte podium was het even puzzelen maar uiteindelijk stond alles gereed voor ons optreden.

‘Kermis die-hards’

In een lekker gevulde zaal begonnen we aan set 1. Veel bandleden komen oorspronkelijk uit de regio, dus er stonden ook diverse bekenden voor het podium, dubbel gezellig! Voordat we het wisten was set 2 ook voorbij. Toen onze derde set rond 01:00 was begonnen, sloot de feesttent verderop in de straat. Daardoor kwamen nog wat meer mensen (lees: kermis die-hards) de staart van het slotfeest in De Roode Leeuw meepikken. Hoe meer dansende zielen hoe meer vreugd, en we knalden onze laatste hits de zaal in. Kermisband in Noord-Holland nodig? Coverband The Hits vult die behoefte op verfrissende wijze in!

Kermis Zuid-Scharwoude te Noord-Holland - Coverband The Hits

Mooie reviews:

“Jullie waren top!

“Sfeer was super jongens, en het was nog drukker als verwacht

– Lavina (bezoekster) op onze Facebook-pagina (sept 2018).

– eigenaar Mark van De Roode Leeuw, via Whatsapp, na ons optreden.

Goede kermisband in Noord-Holland nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Geniet van die betaalbare draaikolk aan lekkere hits! Te boeken voor een kermis of dorpsfeest in heel Noord-Holland.