Koningsnacht in grote feesttent | Broek op Langedijk

Altijd gezellig en met veel publiek: de Oranje-activiteiten op het Havenplein van Broek op Langedijk rond en tijdens Koningsdag. Als ervaren coverband die voor elk event een heerlijke set hits paraat heeft, zijn dit soort (openbare) bandoptredens voor ons erg leuk om te doen. Dus toen wij gevraagd werden om dit jaar met Koningsnacht in de grote feesttent ‘s avonds 3 uur lang de livemuziek te verzorgen, was onze reactie: natuurlijk Majesteit, heel graag!

Dat de temperatuur in de feesttent aan het begin van de avond onverwacht even met straalkachels moest worden opgestookt vanwege de zeer frisse buitentemperatuur, kon de pret niet drukken. De tent vulde zich gestaag met goedgehumeurde mensen die zin hadden in een feestje. Op een mooi groot podium inclusief video-projectie achter ons begonnen we rond 20:45 aan onze eerste zet. Mooi gezicht hoor, al die mensen en die chique kroonluchters in de nok van de tent.

Tot aan 00:45 hebben we gespeeld, uiteindelijk over 3 sets verdeeld dus 3 uur lang live de beste hits. De tent was gedurende avond lekker gevuld. We gooiden er qua gevarieerd repertoire van alles tegenaan: van Bruno Mars tot The Beatles, van Sia tot Stevie Wonder en van Phil Collins tot Paolo Nutini. We kregen erg leuke reacties, zowel ter plekke als in de dagen erna op Facebook! Dit was zo’n avond die we niet snel vergeten en graag weer eens overdoen!

Koningsnacht Coverband The Hits feesttent Broek op Langedijk

Mooie review van organisatie & bezoekers:

“Dit was Nacht van de Koning. Super feest met topformatie Coverband The Hits!

“Was een succes, topband!”(1) / “Bar genoten top optreden”(2) / “Het was Super! Volgend jaar graag weer”(3) / “Wij vonden het ook top!”(4)

JG Horeca (organisatie Koningsnacht Broek op Langedijk), op Facebook (april 2018)

– Pepijn (1), Ruud (2), Esther (3) en Erik (4), na ‘Nacht van de Koning’ in de grote feesttent op het Havenplein in Broek op Langedijk, op onze Facebook-pagina (april 2018).

Uitstekende coverband voor feesttent nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Voor feesttenten of andersoortige omvangrijke events kunnen wij een perfect optreden verzorgen.

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw schot in de roos zijn!
  • #WeLoveToPlayForYou » Lees de artikelen hieronder over eerdere optredens