Paaspopfestival Schermerhorn 2019: altijd gezellig!

Optreden op een lokaal festival of dorpsfeest: dat is écht iets voor Coverband The Hits. De boeking voor Paaspop Schermerhorn 2019 kon dan ook zeker op ons enthousiasme rekenen. Al jaren betekent dit paasevenement in dat mooie stukje Noord-Holland veel livemuziek, veel gezelligheid en een volle zaal. In ’s Lands Welvaren speelden we op zondagavond Eerste Paasdag 2 flinke sets. Sfeertje hoor!

Via mooie kronkelweggetjes en karakteristieke dijken reden we langs kleurrijke, zonovergoten tulpenvelden richting de dorpskern van Schermerhorn. Vlak naast de kerktoren stopten we rond 20:00 uur voor Café ’s Lands Welvaren. Hup uitladen die spullen en wachten tot we konden opbouwen. De band voor ons warmde het publiek al op, terwijl veel mensen buiten ook nog even (met een biertje in de hand) van het avondzonnetje genoten.

Volle zaal genoot van een mix van toffe hits

Toen de duisternis intrad, beklommen wij zo’n beetje het podium. Wauw: een volle zaal, altijd een gaaf gezicht! Tijdens zo’n festival is voor een knappe soundcheck niet altijd tijd, zo ook nu. Maar na 1,5 nummer had onze geluidsman de boel op orde. In zowel de eerste als onze tweede set mixten we nieuw ingestudeerd werk met diverse van onze favorieten. Van Nielson tot Foo Fighters, en van Doe Maar tot Bon Jovi en Stevie Wonder: we haalden weer alles uit de kast om er een mooi feestje van te maken. Het enthousiasme vanuit de zaal gaf ons extra energie.

Paaspop 2019 Schermerhorn met Coverband The Hits

Paaspop, graag tot ziens!

Rond +/- 23:30 stapten we voldaan van het (bloedhete) podium. Het hapje en drankje na afloop buiten op het binnenplaatsje smaakten uitstekend. Lekker koel daar ook trouwens ;-). Het was weer een mooi avondje, en daar doen we het tenslotte ook voor onszelf altijd voor. Bedankt Schermerhorn, graag tot ziens!

✔ Toffe band voor jouw festival of dorpsfeest nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Strakke dansbare livemuziek & hits in vele genres! Te boeken voor Noord-Holland, Utrecht / Midden-Nederland en Zuid-Holland. En soms nog verder.

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw schot in de roos zijn!
  • We geven zoals altijd 110% en spelen een gevarieerde draaikolk aan hits, vol karakter, perfect uitversterkt en met veel enthousiasme.
  • #WeLoveToPlayForYou » Lees de artikelen hieronder over andere optredens