Sprookjesachtig trouwfeest in park | Utrecht

Begin september 2018 reisden we af naar Utrecht. Bruidspaar Siebe en Eline gaven hun trouwfeest in ‘Anafora’, een officiële trouwlocatie van de Gemeente Utrecht. En we snapten direct waarom. Het gebouw is mooi gelegen in een park aan een watertje en heeft een sprookjesachtige architectuur, goed te zien met avondverlichting. Binnen is het niet te groot, wel heel sfeervol en zodoende zeer uitnodigend om er een schitterend trouwfeest te vieren.

‘Boerenbruiloft’ met echte feestvierders | Ransdorp

Het pittoreske Noord-Hollandse Ransdorp, een uniek dorpje in Waterland onder de rook van Amsterdam. Hier ligt tussen frisgroene graslanden, slingerende slootjes en grazende koeien een mooi etablissement van Boergondineren, een ‘landelijk’ horeca-concept. Wij waren direct fan. Voor Ferry & Willeke, een vrolijk spontaan bruidspaar, mochten wij hier op 22 juli de wellicht meest speciale dag uit hun leven voorzien van gevarieerde, feestelijke livemuziek. Het werd een fantastische avond voor alle aanwezigen incl. onszelf!

Bruiloftfeest op golfresort: een hole-in-one | Purmerend

Tussen de golvende groene greens van BurgGolf Club De Purmer mochten wij op 22-06-18  in Hampshire Golfhotel Waterland ons beste muzikale beentje voorzetten. Bruidspaar Ben & Anouscha hadden hier een zaal gereserveerd voor hun trouwfeest. Onze instrumenten, PA-set en verlichting naar de eerste verdieping brengen ging in stijl met goudkleurige bagagekarren. De feestruimte was sfeervol versierd, de soundcheck liep zoals altijd gesmeerd. Het feest kon beginnen!

Bruiloft waaraan alles klopte | Zaandam

Een trouwfeest om je vingers bij af te likken: in de stijlvolle Proeverij De Koekfabriek te Zaandam mocht Coverband The Hits de feestavond muzikaal omlijsten voor Suzanne en Bart. Dit gezellige koppel had hun bruiloft op 01-06-18 tot in de puntjes voorbereid, inclusief de feestlocatie. Aan het brede water van De Zaan dineerde een grote groep gasten in een mooie, aparte zaal toen wij arriveerden. Stilletjes begonnen we in de feestruimte op het podium met opbouwen. De koffie kwam daarna als geroepen en smaakte uitstekend. Na de soundcheck en het omkleden waren we helemaal klaar voor ons optreden.

Sfeervol trouwfeest aan het strand | Camperduin

Geregeld worden we geboekt als coverband voor een bruiloft. Doen we graag!! Voor het sympathieke bruidspaar Angel en Peter – die samen het woord ‘ontspannen’ lijken te hebben uitgevonden – mochten we op 20-04-18 hun trouwfeest van livemuziek voorzien. Het onderling overleg verliep zeer relaxed, vanaf ons eerste contact tot aan de trouwdatum en het feest. Dat het huwelijksfeest in strandpaviljoen Luctor et Emergo te Camperduin plaatsvond, en dat iedereen inclusief het personeel de hele avond in een opperbeste stemming was, droeg bij een een heerlijk sfeertje.