Te gek trouwfeest op landelijke locatie | Castricum

Al in de zomer van 2018 werden wij als bruiloftband geboekt voor het trouwfeest van Geert & Jacqueline op 16-02-19. In het sfeervolle Ruiterhuys (Castricum) mochten wij op onze bekende professionele wijze de livemuziek verzorgen. Je hebt van die feesten die je bijblijven: dit was er zeker één van! Er werd flink gedanst, en ook nog eens genoten van 2 gastoptredens door een goede vriendin van de bruid. Dit was een Noord-Hollandse bruiloft zoals we ze graag vaker mogelijk maken (en meemaken).

Sprookjesachtig trouwfeest in park | Utrecht

Begin september 2018 reisden we af naar Utrecht. Bruidspaar Siebe en Eline gaven hun trouwfeest in ‘Anafora’, een officiële trouwlocatie van de Gemeente Utrecht. En we snapten direct waarom. Het gebouw is mooi gelegen in een park aan een watertje en heeft een sprookjesachtige architectuur, goed te zien met avondverlichting. Binnen is het niet te groot, wel heel sfeervol en zodoende zeer uitnodigend om er – incl. livemuziek – een schitterend trouwfeest te vieren.

‘Boerenbruiloft’ met echte feestvierders | Ransdorp

Het pittoreske Noord-Hollandse Ransdorp, een uniek dorpje in Waterland onder de rook van Amsterdam. Hier ligt tussen frisgroene graslanden, slingerende slootjes en grazende koeien een mooi etablissement van Boergondineren, een ‘landelijk’ horeca-concept. Wij waren direct fan. Voor Ferry & Willeke, een vrolijk spontaan bruidspaar, mochten wij hier op 22 juli hun trouwfeest voorzien van gevarieerde, dansbare livemuziek. Het werd een fantastische avond voor alle aanwezigen incl. onszelf!

Bruiloftfeest op golfresort: een hole-in-one | Purmerend

Tussen de golvende groene greens van BurgGolf Club De Purmer mochten wij op 22-06-18  in Hampshire Golfhotel Waterland ons beste muzikale beentje voorzetten. Bruidspaar Ben & Anouscha hadden hier een zaal gereserveerd voor hun trouwfeest. Onze instrumenten, PA-set en verlichting naar de eerste verdieping brengen ging in stijl met goudkleurige bagagekarren. De feestruimte was sfeervol versierd, de soundcheck liep zoals altijd gesmeerd. Het feest kon beginnen!

Bruiloft waaraan alles klopte | Zaandam

Een trouwfeest om je vingers bij af te likken: in de stijlvolle Proeverij De Koekfabriek te Zaandam mocht Coverband The Hits de feestavond muzikaal omlijsten voor Suzanne en Bart. Dit gezellige koppel had hun bruiloft op 01-06-18 tot in de puntjes voorbereid, inclusief de feestlocatie. Aan het brede water van De Zaan dineerde een grote groep gasten in een mooie, aparte zaal toen wij arriveerden. Stilletjes begonnen we in de feestruimte op het podium met opbouwen. De koffie kwam daarna als geroepen en smaakte uitstekend. Na de soundcheck en het omkleden waren we helemaal klaar voor ons optreden.

Sfeervol trouwfeest aan het strand | Camperduin

Geregeld worden we geboekt als coverband voor een bruiloft. Doen we graag!! Voor het sympathieke bruidspaar Angel en Peter – die samen het woord ‘ontspannen’ lijken te hebben uitgevonden – mochten we op 20-04-18 hun strand-trouwfeest van livemuziek voorzien. Het onderling overleg verliep erg relaxed, vanaf ons eerste contact tot aan de trouwdatum en de feestavond. Het huwelijksfeest vond plaats in het mooie strandpaviljoen Luctor et Emergo te Camperduin. Dat iedereen incl. het bedienend personeel de hele avond in een opperbeste stemming was, droeg vanzelfsprekend bij aan een heerlijk sfeertje.