Te gek trouwfeest op landelijke locatie | Castricum

Al in de zomer van 2018 werden wij als bruiloftband geboekt voor het trouwfeest van Geert & Jacqueline op 16-02-19. In het sfeervolle Ruiterhuys (Castricum) mochten wij op onze bekende professionele wijze de livemuziek verzorgen. Je hebt van die feesten die je bijblijven: dit was er zeker één van! Er werd flink gedanst, en ook nog eens genoten van 2 gastoptredens door een goede vriendin van de bruid. Dit was een Noord-Hollandse bruiloft zoals we ze graag vaker mogelijk maken (en meemaken).

Bij binnenkomst in het achterste deel van Het Ruiterhuys passeerden we eerst enkele stallen met dieren alvorens in de prachtige feestzaal aan te komen. Onderscheidend! De landelijke setting, want gelegen in het natuurgebied van Landschap Noord Holland, beviel ons uitstekend. Terwijl er nog lekker gedineerd werd door het bruidspaar en hun gasten, bouwden wij wat verderop stilletje op. Volgens afspraak hadden we rond 20:00 uur een korte soundcheck, waarna we tijd hadden voor een lekker kopje koffie bij de open haard.

Fantastisch gastoptreden (2x)

Zonder dat het bruidspaar dit wist, hadden we in de weken ervoor met een zangtechnisch begaafde Best Friend van de bruid enkele nummers ingestudeerd, waaronder ‘River Deep Mountain High’ (soulpop-hit van Ike & Tine). Halverwege de avond werd deze verrassing aangekondigd, en het bruidspaar en alle gasten genoten er volop van – en wij ook, want het klonk te gek. Het leuke was, aan het einde van de avond viel ze nog een keer in als leadzangeres maar wel met een ander swingend nummer. Met onze eigen nachtegaal Rosanne en de rest van de band zingend en spelend als ondersteuning, stond ook dit nummer als een huis! De voeten en heupen van de aanwezigen gingen zodoende alle kanten op ;-).

We wilden eigenlijk niet stoppen..

Maar ja, aan alles komt een einde, dus ook aan een heeeeel gezellig trouwfeest. In onze 3e set was de dansvloer goed gevuld, en stiekempjes was het opeens ’tijd’. Sad face.. Het bruidspaar sprak een mooi dankwoord uit naar alle aanwezigen en het team van Het Ruiterhuys. Ook wij werden even in het zonnetje gezet – dank!! Na een laatste toegift zat het er voor ons op. De to-the-point review van Jacqueline en Geert (zie ook onder) de dag erna op onze Facebook, verwoordde precies zoals het was: ‘Een geniale avond!’

..It was our pleasure!

Bruiloft plannen? Coverband The Hits- Uitstekende reviews

Mooie review van het bruidspaar:

“Dank voor de geniale avond! ☺

– Bruidspaar Geert & Jacqueline de dag na hun trouwfeest op onze Facebook-pagina (februari 2019)

Betaalbare bruiloftband in Noord-Holland nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Strakgespeelde dansbare hits! Oók te boeken voor bruiloften in regio Haarlem, Zaanstad, Zaandam, Amsterdam, De Wormer, Egmond, Callantsoog, Schagen etc. Maar ook Utrecht en Zuid-Holland.

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw beste schot in de roos zijn!
  • We geven zoals altijd 110% en spelen een gevarieerde draaikolk aan hits, vol karakter, perfect uitversterkt en met veel enthousiasme.
  • #WeLoveToPlayForYou » Lees de artikelen hieronder over andere optredens