Sfeervol trouwfeest aan het strand | Camperduin

Geregeld worden we geboekt als coverband voor een bruiloft. Doen we graag!! Voor het sympathieke bruidspaar Angel en Peter – die samen het woord ‘ontspannen’ lijken te hebben uitgevonden – mochten we op 20-04-18 hun strand-trouwfeest van livemuziek voorzien. Het onderling overleg verliep erg relaxed, vanaf ons eerste contact tot aan de trouwdatum en de feestavond. Het huwelijksfeest vond plaats in het mooie strandpaviljoen Luctor et Emergo te Camperduin. Dat iedereen incl. het bedienend personeel de hele avond in een opperbeste stemming was, droeg vanzelfsprekend bij aan een heerlijk sfeertje.

Terwijl de rode zon in zee onderging bouwden wij op en deden we een soundcheck. Leuk hoor, zo’n podium met achter je dat schitterende brede strand, een van de mooiste in Noord-Holland. Toen snel even de nette ‘podiumkleding’ aangedaan. Nadat de meeste gasten gearriveerd waren, begonnen wij met onze eerste set. Van een beetje rustig en easy going gingen we gestaag naar wat meer uptempo. De tweede set stond vanaf het eerste nummer in het teken van: dansen! Voor de derde set gold natuurlijk hetzelfde.

‘Vrienden en familie om hen heen’

Richting het einde van de avond zagen we schitterende dansmoves voor ons op de dansvloer geshowd worden. De stemming zat er goed in. Natuurlijk hebben we Angel en Peter nog even specifiek in het zonnetje gezet met een bijzonder nummer: een speciaal moment met hun vrienden en familie om hen heen. Toen we ‘s nachts onze spullen inlaadden onder een volle maan en met een ruisende zee op de achtergrond, wisten we: zoiets doen we graag snel weer eens!

Trouwfeest strandpaviljoen Camperduin met Coverband The Hits

Mooie review van dit bruidspaar:

“Afgelopen 20 april speelde deze band de sterren van de hemel op ons huwelijksfeest. Het was geweldig! De gasten en wij hebben genoten van hun sfeervolle muzikale optreden met professioneel geluid. Wij raden iedereen deze band aan!”

– Bruidspaar Angel & Peter schreef deze review (incl. 5 sterren ★★★★★) op onze Facebook-pagina (mei 2018).

Uitstekende coverband voor (strand)bruiloft nodig?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Ook te boeken dus voor een perfecte bruiloft aan het strand! Geniet zonder de hoofdprijs te betalen van 3 uur lang dansvloerkrakers, tijdloze juweeltjes én ijzersterke classics.

• Als je onze vele positieve referenties hier op de site leest, en hoort welke welke scherpe all-in prijs wij hanteren, kunnen wij zomaar jouw beste schot in de roos zijn!