Sprookjesachtig trouwfeest in park | Utrecht

Begin september 2018 reisden we af naar Utrecht. Bruidspaar Siebe en Eline gaven hun trouwfeest in ‘Anafora’, een officiële trouwlocatie van de Gemeente Utrecht. En we snapten direct waarom. Het gebouw is mooi gelegen in een park aan een watertje en heeft een sprookjesachtige architectuur, goed te zien met avondverlichting. Binnen is het niet te groot, wel heel sfeervol en zodoende zeer uitnodigend om er – incl. livemuziek – een schitterend trouwfeest te vieren.

Voorafgaand aan de boeking hebben we Siebe en Eline waar nodig toegelicht hoe wij als coverband een bruiloft benaderen incl. onze gedegen voorbereiding. Siebe had ook bandervaring, dus dat was helemaal makkelijk schakelen. Ze kwamen ook langs tijdens een openbaar optreden van ons, en waren daarna helemaal overtuigd om ons te boeken. De setlist voor hun huwelijksfeest hebben we in overleg met hen opgesteld, zodat niets aan het toeval werd overgelaten.

De juiste hits voor een schitterend trouwfeest

Gedurende de avond speelden we wat een onvergetelijk trouwfeest nodig heeft: van recente dansvloer-krakers en tijdloze hits tot onterecht vergeten juweeltjes. Genieten maar dus voor het pasgetrouwde stel en de bruiloftgasten, en vaak de voetjes van de vloerrrrrr! De avond vloog voorbij voor ons gevoel, een goed teken.

Enthousiaste, hardwerkende bruiloftband

Voordat het bruidspaar ‘s nachts door een haag van feestelijke sterretjes in een luxe auto stapte, vonden ze nog tijd voor enkele ‘selfies met de band’. De review die we van ze ontvingen (lees die onder de foto’s) maakte duidelijk waar we altijd hard voor werken: Coverband The Hits is als bruiloftband een echte aanrader. Dank Siebe & Eline!

Frisse Bruiloft Band Utrecht - Coverband The Hits

Mooie review van dit bruidspaar:

“Super bedankt voor het geweldige optreden op onze trouwdag 2 weken terug! Van vele gasten kregen we complimenten over jullie geluid, zowel de zang als de rest van de band. We hebben mede dankzij jullie een topfeest gehad! Erg fijn dat we een keer op een repetitie mochten komen kennismaken en luisteren en vervolgens bij een optreden konden komen kijken. Ook het contact in de aanloop naar de bruiloft was erg prettig, met goed overleg over de indeling van de sets over de avond en setlist. Zeker een aanrader! Dank jullie wel!

– Pas getrouwd koppel Siebe & Eline heeft ons ‘Aanbevolen’ (= 5 sterren ★★★★★) op onze Facebook-pagina (september 2018).

Bruidspaar zeer tevreden met Coverband The Hits - bruiloft Utrecht

Uitstekende bruiloftband boeken voor onvergetelijk trouwfeest?

Neem dan eens vrijblijvend contact op met Coverband The Hits, de sympathieke en ervaren Noord-Hollandse Hitmachine. Je krijgt een draaikolk aan hits! Beschikbaar voor bruiloften / trouwfeesten in regio Utrecht, maar ook elders natuurlijk!

• #WeLoveToPlayForYou » Zie de artikelen hieronder over andere optredens